ISO 9001:2008

CONTINU STREVEN NAAR OPTIMALE  KLANTENTEVREDENHEID                                             

Het kwaliteitssysteem van SIGGIS voldoet sinds augustus 2010 aan alle eisen van de internationaal erkende ISO 9001:2008 norm, een bewijs dat wij onze klanten kwaliteitsvolle producten en diensten aanbieden.

Steeds meer instellingen willen alleen nog samenwerken met ISO 9001 gecertificeerde ondernemingen. De erkenning is dus erg belangrijk zowel voor SIGGIS als voor onze actuele en toekomstige klanten.

Klantgerichtheid vormt in de nieuwe ISO 9001:2008 norm het belangrijkste aandachtsgebied, waarbij de klantentevredenheid effectief gemeten wordt. Naast klantgerichtheid vormen ook de betrokkenheid en de doelstelling van het management van de organisatie een duidelijk aandachtsgebied.

Om voor de ISO 9001- certificering in aanmerking te komen werd SIGGIS onderworpen aan een externe audit  door AIB-Vinçotte. SIGGIS voldoet aan een aantal strenge kwaliteitsvoorwaarden en dat bewijst dat we onze klanten op een correcte en efficiënte manier diensten leveren. Dit is mede dankzij een overkoepelend managementsysteem, dat ontwikkeld werd voor het beheer van onze vele bedrijfsprocessen, gaande van bijvoorbeeld personeelsbeleid en administratie tot verkoop en projectuitvoering.

De ISO 9001 voorwaarden worden elk jaar opnieuw gecontroleerd. Zo is de klant niet alleen vandaag, maar ook in de toekomst, verzekerd van een kwaliteitsvolle dienstverlening.

Het behalen van het ISO 9001-certificaat zien wij als een bevestiging van ons streven een goed bedrijfsresultaat te combineren met optimale klantentevredenheid.

BijlageGrootte
SIGGIS_ISO_Certificaat_NL_160816.pdf342.08 KB